Сэдэв: Баримтад хүснэгт оруулах
Заах анги: Ерөнхий боловсролын сургуулийн 7-р анги
Хичээлийн хэлбэр: Шинэ мэдлэг эзэмшүүлэх
Суралцахуйн зорилт: Мэдээллийг хүснэгтээр дүрслэх хэрэгцээг ойлгох,
хүснэгтийг үүсгэж, өгөгдөл оруулж, хэлбэржүүлэх, бичил тооцоо, судалгаа хийх
арга барилд суралцах. эзэмших мэдлэг,
чадвар: Хүснэгт үүсгэх, мэдээлэл
оруулах, хэлбэржүүлэх, бичил тооцоо, судалгаа хийж, үр дүнг боловсруулах.
Түлхүүр үг: Хүснэгт, мөр, багана, нүд.
Судлах
цаг: 2
Хичээлийн
үйл ажиллагаа:
№
|
Үйл ажиллагаа
|
Хугацаа 80 мин
|
Хүрэх үр дүн
|
1
|
Гэрийн даалгавар шалгана.
|
8
|
Гэр бүлийнхээ усны хэрэглээг судалж, үр дүнг дэвтэртээ
хүснэгт байгуулан бичиж, тооцоо хийсэн байх.
|
2
|
Бяцхан номын файлаа нээж, “Манай гэр бүлийн усны
хэрэглээ” гэсэн гарчиг тавиад гэртээ бэлтгэсэн хүснэгтийг оруулна (сурах
бичгийн 31 дүгээр хуудасны Дасгал 1, 2).
|
20
|
Хүснэгт үүсгэж, мэдээлэл оруулж сурах.
|
3
|
Хүснэгтийг
хэлбэржүүлнэ.
Дасгал
1, 2-ын үр дүнг ашиглах.
|
10
|
Хүснэгтийн
мэдээллийг хэлбэржүүлэх, зэрэгцүүлэх;
Сүүдэр
оруулах;
Мөр,
багана хоорондын зайг тохируулах;
Мөр,
багана нэмэх, устгах.
|
4
|
Судалгааны хүснэгтүүдийг нэгтгэж, сурах бичгийн 30
дугаар хуудасны асуудалд өгөгдсөн мэдээллийг ашиглан тооцоо хийгээд, Дасгал
3-т байгаа хүснэгтэд өгөгдөл оруулна.
|
2
|
Судалгааны өгөгдлийг ашиглан бичил тооцоо хийж сурах.
|
5
|
Асуудал 2-т тулгуурлан хүснэгтүүдийн мэдээллийг
нэгтгэх хэрэгцээг ойлгож, шинэ хүснэгт үүсгэнэ сурах
бичгийн 32-33 дугаар хуудасны, Дасгал 3, 4).
|
20
|
Дэд мөр, багана бүхий хүснэгт хийх аргыг
ойлгож, хийж сурах.
|
6
|
Хүснэгтийг хэлбэржүүлнэ:
Сурагчдын
түвшингээс хамаарч шинэ хүснэгт хийх хэрэглээнд чиглүүлсэн дасгал даалгавар
хийлгэх, эсвэл сурах бичгийн Дасгал 3, 4-т үндэслэн дасгал ажиллуулах;
Сурах
бичгийн 33 дугаар хуудасны Мэдэхүй хэсгийг ашиглана.
|
20
|
Хүснэгтийн
нүдэн дэх өгөгдлийг хэлбэржүүлэх, зэрэгцүүлэх;
Сүүдэр
оруулах;
Мөр,
багана хоорондын зайг тохируулах;
Мөр,
багана нэмэх, устгах;
Бичвэр
мэдээлэл боловсруулах чадвараа хөгжүүлэх.
|
Үнэлгээ:
Хичээлийн явцад гүйцэтгэсэн дасгал, даалгаврыг шалгуур гарган, дүгнэж,
гүйцэтгэлийг сурагч бүрээр тэмдэглэх.
0 comments:
Post a Comment