Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр 2


Сэдэв: Цуглуулсан мэдээллээ боловсруулцгаая
Заах анги: Ерөнхий боловсролын сургуулийн 7-р анги
Хичээлийн хэлбэр: Бататгал хичээл
Суралцахуйн зорилт: Цаасны хэмжээ тохируулах, хуудас дугаарлах, бичвэр мэдээлэл боловсруулах өмнөх мэдлэгээ ашиглан мэдээлэл боловсруулах. эзэмших мэдлэг, чадвар: Хуудасны хэмжээ, захаас авах зай тохируулах.
Түлхүүр үг: цаасны хэмжээ, захаас авах зай, хуудасны дугаар.
Судлах цаг: 1
Хичээлийн үйл ажиллагаа:
Үйл ажиллагаа
Хугацаа (40  мин )
Хүрэх үр дүн
1
Бяцхан номонд оруулах мэдээлэл бүрэн гүйцэд цуглуулсан эсэхийг шалга.
8
Мэдээллээ бүрэн гүйцэд цуглуулсан байна.
2
Сурах бичгийн 25 дугаар хуудасны Ойлгохуй хэсэгт тулгуурлан цуглуулсан мэдээллээ хэрхэн боловсруулж, оновчтой байдлаар дүрслэх талаар ойлголттой болно.
5
Өөрийн цуглуулсан мэдээллээ ямар хэлбэрээр дүрсэлж компьютерт оруулах талаар ойлгох.
3
Сурах бичгийн 25 дугаар хуудасны Дасгал 1-ийг гүйцэтгэж бяцхан ном хийх цаасны хэмжээг тохируулна:
·         Өмнөх хичээлээр гаргасан бяцхан номын бүтцийг баримжаалан цаасны хэмжээг тохируулах;
·         Компьютерээр аливаа баримт бичгийг тохируулах нь зүйтэй гэсэн санааг өгч, цаашид хэвшил болгоход чиглүүлэх.

5
Цаасны хэмжээг мэдэж, тохируулж
сурна. Хийж байгаа зүйлээ компьютерт эмх цэгцтэй боловсруулах шаардлагатайг ойлгож, хэрэгжүүлнэ.


4
Сурах бичгийн 26 дугаар хуудасны Дасгал 2-ыг
гүйцэтгэнэ:
       Цуглуулсан мэдээллээ нэгтгэн боловсруулах ойлголт, дадал, хэвшилтэй болоход чиглүүлэх;
       Мэдээллээ нэгтгэхдээ сэдэв, агуулга, утгын залгамж холбоотойгоор оруулахад чиглүүлэх;
       Хуудасны дугаар оруулах.

20
Цуглуулсан мэдээллээ боловсруулж, нэгтгэж, хуудас
дугаарлаж сурна.


5
Гэрийн даалгавар:
Өөрийн цуглуулсан мэдээллийг илүү ойлгомжтой
болгохын тулд зарим бичвэр мэдээллийн утга санааг
зургаар, эсвэл бүдүүвчээр илэрхийлэх боломжийг
эрэлхийлж дэвтэртээ загварчилж ирэх.

2
Мэдээллийг оновчтой дүрслэх
талаар мэдлэг, чадвараа
бататгана.


Үнэлгээ:
       Сурагчдын гэрийн даалгавар хийсэн байдалд яагаад бүрэн гүйцэд хийх нь чухал вэ? гэдгийг ойлгуулах, чанартай сайн хийснээр ямар давуу тал бий болж байгааг ухааруулах, үнэлэх;
       Хичээлийн явцад гүйцэтгэсэн дасгалуудыг шалгуур гарган, дүгнэж, гүйцэтгэлийг сурагч бүрээр тэмдэглэх.



0 comments:

Post a Comment